Αναγνώστες

Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Αγορές από το κατάστημα καλλυντικών "Beautytown" 
στον Κορυδαλλό!!!

Καλησπερούδια! Σήμερα θα σας δείξω τι καλούδια βρήκα στο κατάστημα "Beautytown", στο οποίο πήγα αφού είδα το βιντεάκι "ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΟΛΗ ΟΜΟΡΦΙΑΣ!" της beautyblogger  Natasha V ή "Littlemissmakeup81", την οποία θαυμάζω.
Καταρχήν αυτή είναι η φωτογραφία του μαγαζιού.

Και αυτά είναι τα προιόντα που αγόρασα. Στην φωτο φαίνεται επίσης η σακουλίτσα του μαγαζιου, κάποια έντυπα του μαγαζιού και κάποια διαφημιστικά, καθώς και τα μαντηλάκια (μαύρη συσκευασία) που μου έδωσαν στο τέλος. Ήταν πολύ μεγαλύτερα από αυτά του Hondos center, πιο αρωματικά και σαν ποιότητα, πολύ πιο ανθεκτικά.

Αναλυτικότερα:
Αγόρασα πέντε μανό. Από αριστερά: δύο για σχέδια, με λεπτό πινελάκι: ένα ασημί της Golden Rose, το οποίο βάφει τέλεια κι ένα χρυσαφί της Αrt Nail. 'Ενα μανό μωβ της εταιρείας Chissά (το οποίο το φόρεσα κιόλας , όπως φαίνεται από την φωτο!), ένα ροζ- μωβ της Golden Rose και τέλος, ένα θαλασσί ανοιχτό της αγαπημένης μας εταιρείας Essence! Όλα σε πάρα πολύ καλές τιμές. Το ακριβότερο είχε 2,5 με 3 ευρώ!
 

Επίσης, πήρα 2 κραγιόν. Το Νο 42 της  Lovie και το Νο 52 της Essence. Και τα δύο σε γήινες αποχρώσεις. Πολύ ωραία και ενυδατικά. 

΄Ενα κονσίλερ της Lovie, πράσινο, που καλύπτει τις κοκκινίλες. Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα μου είναι πολύ χρήσιμο, καθώς είναι ό,τι πρέπει για ευαίσθητες επιδερμίδες..

Τέλος, αγόρασα ένα πακετάκι με μπουκαλάκια με στρασάκια για τα νύχια (3 ευρώ) 
και κάποια κοκκαλάκια για τα μαλλιά.

Γενικά, έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τις αγορές μου. Ψώνισα με την ησυχία μου, χωρίς να έρχεται κάποια κοπέλα πάνω από το κεφάλι μου συνέχεια, παρά μόνο αν ήθελα την βοήθειά της. Και κυρίως τα αγόρασα σε πολύ οικονομικές τιμές! Αν πάτε κι εσείς , περιμένω εντυπώσεις σας, καθώς και τί πραγματάκια ψωνίσατε! 

Φιλιά πολλά, εις το επανιδείν!!! :)



9 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία όλα!:)
    Κι εγω είχα δει το βίντεο της Νατάσας και με την πρώτη ευκαιρία θα πάω να παρω λίγα πραγματάκια!
    Φιλιά! :*

    **Αν θέλεις βγάλε το "αποδειξτε ότι δεν είστε ρομπότ" γιατι μας δυσκολεύει όταν θέλουμε να ποστάρουμε ένα σχόλιο ;)

    http://itsabeauty-fullday.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Συγνώμη για αυτό με το ρομπότ. Είμαι καινούρια ακόμα και υπάρχουν λαθάκια!! Θα προσπαθήσω να το διορθώσω. Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. polu wraio to post sou!!! bravooo!! thelw k egw kapoia stigmi na paw pros ta ekeino to magazaki!!! to lete oles k den ta xw kataferei!!! tha paw omws pou tha mou paei!!! kai thelw polu na dokimasw k ta "lovie"....
    keep going girl!!! good job!!

    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου! Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου! Εύχομαι να πας γρήγορα. Εγώ λέω μια μέρα να πάμε όλες μαζί να ψωνίσουμε να το ευχαριστηθούμε και να το αδειάσουμε!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία τα πραγματάκια που πήρες!!
    Άσε εγώ μένω πολύ κοντά στο beauty town και κάθε τρεις και λίγο είμαι εκεί!Επίσης καλή αρχή στο blogging!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κωνσταντίνα! Σε ευχαριστώ. Είσαι πολύ τυχερή! Μπράβο!

      Διαγραφή
  5. πολυ ομορφα τα πραγματα που πηρες!
    καλοφορετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όλα είναι πολύ όμορφα! Όταν είχα βρεθεί στο μαγαζί αυτό ήθελα να πάρω τόσα πολλά!Πήρα από essnce, Lovie, AMY'S... Αλλά θα ξαναπάω για να πάρω κι άλλα κραγιόν & βερνίκια από Lovie! Να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή