Αναγνώστες

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

L’Oreal Color Riche Collection Privée: Haul and Swatches!

L’Oreal Color Riche Collection Privée

Γεια σας κορίτσια! 

Τί κοινό έχουν Freida - Liya και J Lo? 
Το ότι συμμετείχαν σε μια καμπάνια της L' Oreal Paris στην οποία η καθεμία μας παρουσιάζει το δικό της nude για μανό και κραγιόν.  Και ως λάτρης κάποιων από αυτών των κυριών, αλλά κυρίως του μακιγιάζ και των μανό, δεν θα μπορούσα να μην βάλω κάποια από αυτά τα προιόντα στην συλλογή μου!

Δείτε τις παρακάτω φωτογραφίες.

Αριστερά είναι ένα nude χρωματάκι της L' Oreal Paris, το οποίο αγόρασα το καλοκαίρι και ταιριάζει πολύ με τα νέα χρώματα. 
Από την νέα σειρά λοιπόν, ξεκινώντας από τον παράμεσο είναι: 
το μανό της Freida σε σκούρα σοκολατί -μελιτζανί απόχρωση, έπειτα της Jennifer Lopez (J Lo) ένα γκρί ανοιχτό και τέλος της Liya ένα κεραμιδί σκούρο και που είναι το αγαπημένο μου από τα τρία.



 Είναι όλα πολύ φθινοπωρινά χρώματα. Συνδυασμένα όλα μαζί είναι τέλεια και είναι τα αγαπημένα μου για αυτήν την εποχή. Η τιμή τους γύρω στα 4,50 ευρώ.




Από την σειρά αυτή πήρα και ένα κραγιόν στην απόχρωση της Freida, όπως με συμβούλεψε η κοπέλα στο σταντ της L' Oreal, λόγω του καστανού χρώματος του μαλλιού μου και του μέτριου ανοιχτού χρώματος του δέρματός μου.





Είναι ένα ωραίο nude σκούρο μεν, σε ανοιχτό μωβ θαμπό δε. 
Πολύ ιδιαίτερο χρώμα, αλλά ευκολοφόρετο, ειδικά με smoky eyes!!!





Με τα μανό ξετρελάθηκα και "έπαιξα" κάνοντας διάφορους συνδυασμούς!




Εδώ με το matte top coat της L' Oreal!










 και κάτι πιο απλό..



Πείτε μου πώς σας φάνηκαν τα χρώματα, κλπ?
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;

Ευχαριστώ που διαβάσατε αυτήν την μεγάλη, αλλά χορταστική και με πλούσιο φωτογραφικό υλικό, ανάρτησή μου.

Μέχρι την επόμενη, να είστε όλες καλά!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου